sábado, 6 de diciembre de 2008

Els habitants de la meva nevera..


La meva nevera té una activitat frenètica. A vegades, per qüestions laborals, s'està dies sense que ningú l'obri i els pocs habitants que hi té a dins es comencen a avorrir. Com que la majoria són exemplars únics de la seva espècie (un tomàquet, una ceba, un pot de melmelada..) comencen a xerrar entre ells. Quan ja s'han explicat la vida, entren en temes més delicats (que si jo sóc més fresc que tu, que si jo més dolça..) i comencen a discutir. Amb el pas dels dies, no arriben a cap acord i es comencen a unir en bàndols i estableixen lligams entre ells (el florit d'un passa a l'altre). Aquí les discussions comencen ja a pujar de to i la ira fa que alguns comencin a mutar i d'altres generin una capa de protecció que comença a agafar vida pròpia..
El cas és que un dia obres la nevera i et trobes que els seus habitants han canviat, estan desmillorats de tanta discussió i a molts ni tant sols els reconeixes..!!!

I penses.. pobrets!.. mira què pot arribar a fer l'avorriment!!!

10 comentarios:

Striper dijo...

Ai catxis la nevera quant s'obra te que ser un regal per la vista i els sentis ,!!!

Anónimo dijo...

Eiii no pot ser això! no pot ser! valen masses diners! jeje...

bajoqueta dijo...

No se pareix a la meua ni molt menys, que encara que som dos sembla que tenim menjar per si ve una guerra jajaja. Molta malament. Reinvindico una nevera més plena i més cuinar a casa :)

Assumpta dijo...

Jajajajajaja a mi alguna vegada m'ha passat això :-) i.. eeeeeeeccsss quan veig quelcom florit... ecs, ecs jajaja

Bajoqueta no reivindiquis tant... jo quasi no cuino, per això em passen aquestes coses :-)

Pluja... he posat unes aclaracions al Blog de la Bajoqueta sobre les bases del concurs, a veure si ho fa més fàcil o encara et lio més jaja :-))

DooMMasteR dijo...

XDDDDDDD I la de vegades que he vist aquest espectacle! XD

horabaixa dijo...

Hola Pluja,

Molt bó i ocurrent.

Bromes a part. Quedo més tranquila en veure que no nomès em pasa a la nevera de casa.

Una abraçada

M. J. Verdú dijo...

Hola Pluja. Passaba un moment per dir-te que, finalment, el dissabte faré el meu examen i, aleshores, disposaré de més temps per visitar-te. Fins llavors, petonets.

pluja dijo...

M'alegro de veure que no sóc la única en l'univers de les mutacions neverils!!! jajajaj!! Reconec que quan erem dos a casa cuinava molt i la nevera estava sempre plena però al ser un de sol la cosa canvia.. i de quina manera!! ;)

M. J. Verdú dijo...

M'ha agradat molt conèixer el món interior de la teva nevera!
Disculpa'm per no haver-te pogut visitar abans, he estat 3 setmanes lluny d'internet preparant un examen amb resultat satisfactori

mapi dijo...

la meva si que s'obre però sempre està buida T_T