sábado, 28 de junio de 2008

les hormones...?


Diuen que a l'estiu les hormones es disparen. Fa calor, el sol brilla, arriben les vacances... la veritat és que no sé si és veritat o no però avui m'ha passat una cosa que no m'havia passat mai que ara potser té a veure amb això!


Resulta que anava jo per l'autopista, camí de Barcelona, quan he vist que un cotxe s'amorrava al darrera del meu. En un primer moment he pensat "ja està! el fitipaldi de torn que té pressa!". O sigui que m'he apartat i l'he deixat passar, però quan m'ha passat se m'ha posat al davant i m'ha fet un signe d'ok amb la mà (tenia la finestra baixada), al qual no he respost perquè he interpretat com un signe d'agraiment per apartar-me. Acte seguit el tio ha anat frenant fins que m'ha obligat a tornar-lo a avançar. I en el moment en què jo passava pel seu costat he vist (de reüll) que em feia signes. "Passo de mirar" he pensat jo, però no me'l treia del costat. Imagineu-vos l'escena: autopista, tres carrils, i en dos d'ells dos cotxes a 140 en paral·lel. Més d'un es devia pensar que allò era una cursa! Al final, el tio ha pitat i m'he girat a veure què coi volia i quan l'he mirat... m'ha picat l'ullet i se m'ha posat a cantar!

Era un tio de mitjana edat, italià, ben vestit, i atractiu (tot s'ha de dir!), que ha començat a fer el pallasso d'una manera que no he pogut aguantar-me el riure! Us podeu creure que no me l'he tret de sobre durant tooooooot el viatge fins a les rondes de barcelona??? S'ha passat l'estona cantant-me cançons, dient (amb gestos) que era taaaaant guapa, demanant-me el telèfon, suplicant que paressim a una àrea de servei a fer un cafè.... impressionant!!!
No m'havia passat mai una cosa així! En un primer moment he pensat "ja es cansarà" però noi... ha aguantantat fins que ha hagut de sortir per una sortida de la ronda i jo he continuat endavant.

No sé si és que el tio fa això habitualment o simplement les hormones se li han disparat a l'arribar l'estiu!





11 comentarios:

Anónimo dijo...

El tio s'ho ha currat eh Pluja? jeje... jo ja el veia per les rondes amb tu! bé són coses que ens fan riure i no desagraden no? no sé a mi mai m'ho fa cap noia això! jeje, res que m'ha fet riure perquè he imaginat la teva cara i a més a l'autopista jeje, crec que les hormones alteren, però clar si veus una noia wapa no cal que sigui l'estiu perquè s'alterin jeje ara he quedat bé eh? cuida't molt i a continuar controlant les hormones! jeje

pluja dijo...

Ja et pots imaginar cesc quina cara de "quadro" se m'ha quedat! però reconec que jo també he rigut molt!

Striper dijo...

Jo crec Pluja que las encisat hormones apart i `potser si hagues sigut una mica menys pesat igual li podries haber ofert el cafe.

horabaixa dijo...

Hola Pluja,

I ara et deus estar estirant dels cabells !!!!!

Què tindrà que no acabem de fiar-nos d'aquest tipus de demostracions.

Un post força divertit.
ciao

DooMMasteR dijo...

Ai, la calor... :D

M. J. Verdú dijo...

Aquest tio segur que té les hormones ben disparades... persones així és millor no trobar-se-les

Puji dijo...

O que tu estaves tan guapa que no ha pogut resistir-se...

pluja dijo...

horabaixa: tens tota la raó! no ens refiem massa d'aquest tipus de demostracions!

Doomaster: n'hi que ho diguis! no vull pensar com anirà la gent a l'agost! ;)

Maria Jesús: la veritat és que crec que una mica alterades sí que les tenia!!jaja!

Puji: gràcies! m'ho agafaré com un compliment! ;)

M. J. Verdú dijo...

T'he deixat un premi al meu blog amb tota la meva il.lusió

M. J. Verdú dijo...

T'he deixat un premi al meu blog amb tota la meva il.lusió

Montse dijo...

que divertiiiiit!!! pq no has parat??????

havies de parar, dona!!!
catxisss