sábado, 29 de marzo de 2008

Dormir o no dormir... aquesta és la qüestió!



Avui he dormit 8 hores. Potser per a moltes persones això no és notícia però a la meva vida sí que ho és! El meu promig diari de dormir són 5 hores tot i que, més vegades de les que voldria, acaben essent 4. Això fa que cada matí m'arrossegui literalment pels carrers quan vaig a treballar i que em posi sota la dutxa jurant-me a mi mateixa "avui a les 9 al llit!". Però el dia comença, apareixen els compromisos, la feina, les trucades de telèfon.... i s'acaben fent les tantes de la nit sense que te n'hagis ni adonat.

Les persones que ens aixequem molt d'hora (i quan dic molt d'hora em refereixo a quan els carrers encara NO estan posats!), tenim un problema. Si haguessim de fer cas als metges i dormir el promig diari de 7/8 hores que, segons diuen, va bé per la salut, hauríem d'anar a dormir molt d'hora. Si tenim en compte que a la nit és quan tens temps lliure perquè durant toooot el dia treballes, el dilema és: dormo o visc la vida? Vaig a sopar amb els amics, vaig a veure una obra de teatre, vaig al cine... o dormo?


I és que fer vida social, sortir i airejar-se a nosaltres ens costa un preu elevat: hores de son.


En el meu cas, fa temps que vaig optar per sacrificar hores de son en pro de viure la vida però cada matí, quan estic sota l'aigua calenta de la dutxa suplicant al temps que s'aturi i que em deixi dormir una mica més, penso que haig de canviar aquesta filosofia! El problema és que aquest pensament només el dura fins després de prendre'm el cafè. A la nit, ja no recordo aquests bons propòsits!


Aix... dormir o no dormir... aquesta és la qüestió!

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Nena, nena, nena... a dormir!!!! On s'és vist això? Bé, fora conyes, tens molta raó en el que dius però el més trist és que la societat estigui estructurada d'aquesta manera i que moltes persones com tu hagin de no dormir per viure!!!

JORDI dijo...

DORMIR!!!! QUI POGUÉS...
Hi ha massa coses a fer i no es pot perdre el temps... I si podem, intentem viure la vida. El cost de tot, però, sóm nosaltres mateixos! la nostra vida no ens la regala ningú!
DORMIR O VIURE LA VIDA? ara toca viure, més tard, si podem, ja dormirem

Striper dijo...

El fet a vegades es pguer o no poguer mes que voler o no, personalment no soc de dormir grans tirades pero si de fer-ho intensament malgrat ultimament no dormo gaire.

pluja dijo...

Anònim:
tens raó, és molt trist però és el que hi ha! Esperem que no sempre siguem els mateixos que haguem de deixar de dormir per viure! (o que, com a mínim, no ho haguem de fer tota la vida!)
nyc:
i tant que hi ha moltes coses a fer! I estic amb tu, ara toca viure esperem arribar vius al dia que poguem dormir! jajaja!
Striper:
estic molt d'acord amb que el problema no és voler sinó poguer!!! ara bé, si tens la sort de poder dormir intensament, molt millor! Ah! espero que si no dorms gaire últimament sigui per alguna cosa positiva!!

Anónimo dijo...

Tens raó, quan t'arrossegues pels carrers amb caea de son penses per dins que no pots anar a dormir tard, però com bé dius, què fem amb la nostra vida? perquè no tan sols és treballar oi? t'entenc! espero qeu demà també dormir 8 hores tot i que ens en treuen una!

Puji dijo...

Doncs segueix així, tu que pots. A mi, quan arriben les deu del vespre, em cauen les parpelles.

pluja dijo...

sense fer soroll:
aix si! etern dilema aquest!! dormir o viure! Gràcies per desitjar-me 8 hores més de son però em sembla que passarà molts dies més fins que en torni a dormir 8!!!
Puji:
Gràcies! no desistiré!!jaja!! De fet em passa el mateix que jo però al revés! Jo a les nits obro els ulls com un mussol!! jajaj!

horabaixa dijo...

Hola Pluja,

Tinc tanta son que no puc ni contestar.............